chokechain

augusti 3

Kategori: Allmänt

Sitter just nu på jobbet och jaa.. jobbar.
Efter jobbet tror jag att jag ska bättra på brännan lite hehe. men bara om jag orkar. känner mig lite trött pluuus att jag vill hinna hem innan markus somnar. hmm. jag tror jag solar imorgon istället! hehe.
-
Målade lite lister idag också. fett tråkigt men skönt när de är bortgjort.
Sen lagade jag köttbiff, klyftpotti, gräddsås och vitlöksbrööd. blev inte så gott som de kanske låter för att:
1. Glömde krydda köttfärsen :D
2. såsen var köpes.'
3. klyftpottin var halvfabrikat= fett äckligt.

såå irriterad på att jag glömde krydda :D jälla skiiiit. meeen meeen .
-
Efter maten blev de myyys i soffaaan. eller ja mys och mys mer slagsmåål må ja säga.
makke fick ett kallinglyft hehehehe. jag e ond. men de va kul.
meen nu ska jag försöka komma på vafan mer jag kan kolla på interneeet.
herjåå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: