chokechain

.

Kategori: Allmänt

yooo!
Sitter on the jåååååb. Går fintfint. Fortsätter de såhär så har jag nått målet näästa timme.
-
Hemma idag har vi slgit upp våran nya vedbo. Vi har byggt den själva!  riiktigt fin kommer den bli.
Sen har jag tränat tjaallemo att vara i hennes hundgård som hon hatar! Hon skriker direkt man sätter in henen, eller ja hon går in själv men direkt dörren åker igen blir hon tokig. Försöker bita sig ut och sitter coh gormar. sååå skämmigt för grannars hör henne. hon låter värre än alla huskys tillsammans haha.
MEn nu somnade hon dit in och var helt tyst, tills.. jag gick iväg då började hon gorma igen. feeett jobbigt.
Men nu ska vi träna varje dag påre så hon väljer sig.
-
Tänkte kanske gå och fiska efter jobbet. så skönt att komma iväg hem ifrån ett tag. haha.
så får tjallemo också spinga lite. .
men nu ska jag börja läsa min bok jag tog med mig idasg. hejrp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: