chokechain

.

Kategori: Allmänt

Yoyo yooo.
Jobbigt att skriva med ett par nya tangenter så de kan bli lite fel och jag orkar verkligen inte ändå såå.
-
Kollade paranormal activity (staving?) igår, och de är ju smart när man är ensam hemma på kvällen då markus jobbar sent? svar neeeej. håll på att skita på mig idag när han åkte till jobbet på eftermiddagen bara. haha.
ångrar som fan att jag kollade den. Filmen i sig var inte läskig. endast slutet var läskigt.
Men blir ändå rädd att jag ska vakna av att någon andas på mig och dylikt haha. ja herrreeegud.
Sen kollade jag idag på morgonen " the stoning og soraya M" fyy vilken hemsk film.
blä. Hur kan man stena någon till döds? de är ju helt sjukt.
-
Meeen nu ska jag vänta på att min kååååmpizz ska bli klarre. hejrååå

Kommentarer

  • Miaa säger:

    Hheeej, delta i tävlingarna i min blogg. Du behöver ju inte länka :) Tänkte att det kan ju vara kul att vinna och vinner du en onepiece så kan mamma få en äntligen :)

    2011-08-20 | 22:44:26
    Bloggadress: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: