chokechain

.

Kategori: Allmänt

ooooh maaaaaaan.
Farligt att sitta på jobbet och kolla på massa fina saker.
Förra veckan beställde jag hem en bok och en ....... kommer inte ihåg vad de heter men den såndär sak som ska göra läpparna fetare. typ som ett läppglans med chili i. och ja de söööög! gjorde ont som in i bomben men inte hände då något. skrot.
och idag beställde jag en mössa och en scarf. jättee fina!
-
Var till stadshuset idag med marre och kollade läget. Nej men ställde lite frågor dit åde och sen for jag till björkis med tjalle och köpte nytt halsband och koppel. rooosa. jätte fint!
Hon som jobbade där tyckte att hon var en redig bit. haha.
min knöbbis.
Ja juste min knubbis som inte var så jävla söt idag när hon kom bärandes på en HALV RÅTTkropp! fatta äckligt!
tänk om hon ätit upp huvudet åde. bläääääääääää.
Såg att hon rullade runt i gräset igen och kutade dit, hon han "bara" rulla engång innan hon kutade iväg.
och där ligger det något rosa och hårigt. vet fan inte vad de var för jag täckte bara över med gräs. men nog kan de också ha varit en råtta. uuuuuuusch.
snuskhund. skaffar fan tandborste till hennes snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: