chokechain

.

Kategori: Allmänt

Har varit en effektiv dag idag minsann.
Dagen började med massa mys, ( inte så effektivt ) vi låg i sängen till kl 11. Sen körde vi ikapp mamma och pappa ( som var på G till vittangi) så att vi (jag och markus)  kunde gå ut och äta utan att tjalmo ska behöva vara ensam i bilen hur länge som helst. Så vi tog en lunch på laguna. jävligt gott vare.
Sen hem och kikade igenom bilen då jag har besikting på den i morgon.
Sen har jag spolat av ryamattan som tjalmo så fint sket på.. Och till sist kapat ved.
Och de är inte lite ved inte. Vi har hållt på sen kl 2 och de är ännu inte klart.
Jobbigt att hålla på och bära och plus att alla plankor luktar kiss! sååå äckligt.
De är från hundgårdarna som vi rev ner. blä.
-
Nu väntar jag på att markus ska blir klar med..något han gör där ute och sen ska vi bastaa!
Men nu ska jag typ plocka undan lite här inne. Hejdåå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: