chokechain

110625

Kategori: Allmänt

nu har jag kommit hem från byn. var där från igår till idag råå. äckligt mycket mygg, fyyfan. kunde inte ens gå ut genom dörren så blev man attackerad. usch usch.
sitter hemma i köket nu och har slagit på en diskmaskin och lekt lite med tjalmo på gården. just nu är tösen ute själv och roar sig. hon är så duktig som inte går från gården. tittar bara när folk går förbi. kanske ger ifrån sig ett litet skall men men.
väntar på att hjärtat ska komma hem i alla fall. han vet inte om att jag är hemma. såå skönt att få sova med han. nog för att mitt nattsällskap i byn också var perfekt:D haha
är sjukt sugen på te men har helt glömt bort att köpa hem de och orkar fan inte åka upp på stan för de. är lite sugen på att kolla en film också. får se vad vi hittar på (tjalmo och jag).
så tråkigt att jag inte vet vart min telefonkabel är, har så mycket bilder som hade varit lite roligt att visa meeen det går eej.
men ska kolla om de är någon film och sen vara ute med hunden så hon sover hela natten!
hejrååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: