chokechain

yoo..

Kategori: Allmänt

bitches please.
Sitter på jobbet och är hungrig som en varg.
Är pissis åsså, så måste pinka snarre.
ja vad mer?
jännu tvingar mig att skriva.
Efter jobbet ska jag och EKA till mamma och äta och kolla big brother. fett nice!
Dääär åt jag upp en kexchoklad också. fett med god varen.
nuuu öppnade jag min coca också. aweesome. ja jag har tråkigt.
Ja jag hittade en suuuper fin overall som jag VILL haaaaa!
Så om någon vill betala ca 950 dollar för den till mig så tackar jag och tar emot!
den är guds vackraste skapelse. åååh. fråga markus om jag kan få den i barnbidrag ;-) mohahah
de kommer aldrig ske men man kan ju hoppas. inte för att jag kommer fråga men ändå.
såå alla miljonärer, hör av er!
--
nu ska jag pinka för jag har rast. hejrå
här får du en bildbomb jännu.







Kommentarer

  • LillZanto säger:

    Åååh saknar baby tjalmo, hon var en sån liten version av sig själv.. åååh tjalmita baby! P.S din blogg ser jätte konstig ut när man klickar på ett idividuellt ilägg. D.S

    2012-02-19 | 23:34:19
    Bloggadress: http://vetintevart.blogg.se/

Kommentera inlägget här: