chokechain

Dagens fundering

Kategori:

Nu är det såhär att jag måste bara fråga om någon kanske har svaret. Som sagt så har jag varit på ett ställe som luktar förjävligt rent utsagt! Alltså ni kan inte ens föreställa er lukten jag fått utstå,i vad som för mig är den äckligaste jag känt under mina 20 år i livet, under endast 1,5 h som kändes som en hel jävla evighet. . Detta är alltså på en arbetsplats som mååånga människor vistas på. Med tanke på att 1,5 h inte är en lång tid så borde man klara av att vara där men efter idag så vill jag aldrig sätta min fot in där. Jag har tvålat kroppen 5 ggr och håret 3 ggr och jag känner mig ännu smutsig och som att jag luktar. . Min bil stinker efter att jag suttit i den och jag gav tjalmo en kram som ungefär varade i 10 sek och hon stank! Var tvungen att duscha henne också och tvåla noga som fan! . Jag har skrubbat både henne och mig med skrubborste och tvättat minsta lilla vrå på kroppen men ändå känns det som att båda luktar. När man kommer till denna plats och dörrarna öppnas slås du i ansiktet av den fräna stanken och alltså hur mycket det verkligen stinker. Det känns inte hälsosamt för 5 öre och ja jag kan säga att kattpiss är en av dom dominanta stankerna man känner. Min fråga blir alltså Hur mycket/starkt ska det få lukta på en arbetsplats? Kan jag säga att jag inte vill vara inom dom dörrarna? . Hade ingen passande bild hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: