chokechain

Fredag

Kategori: Allmänt

Oj oj oj här var det dött. Ni får ursäkta om det blir fel nu men jag kan tyvärr inte se vad jagskriver. Är något fel på blogg.se igen. Fan va trööööög jag är jag kan ju shifta neråt så ser jag.
 
Sådär nuuuuuu ser jag igen.
Längesen jag skrev. Har hunnit varà festival och allt. Där vare släktträff typ haha. Ja nej men så jävla kul vare inte. Nykter fredag, asfull på torsdag och relativt nykter på lördag. Jepp.
 
Ja vad mer. Håller på att bli TOKIG på alla jävla äckliga jävla knott och mygg. Vill inte ens gå ut. Men tyvärr så måste jag det. Vi har sått ny gräsmatta och den måste vattnas morgon och kväll så jaf måste ut till helvetet eftersom att Markus åkt iväg till Västerås. 
 
Ibland, vid sådana här tillfällen med kryp och fittmygg, skanan jag vela flytta härifrån. 
Älskar vårat hus och gården och ja allt som är. MEN krypjävlarna får mig att vela skjuta någon/något. 
Så jävla irriterande att man inte ens kan njuta av sommaren utan att bli jävla attackerad av äckliga svin.
 
Tjalmo lider också och är väldigt orolig nu. Hon är full i bett och krypen lämnar henne inte Ifred. Man ser att hon blir stressad när hon inte får bort dom. Stackarn. 
Och på vintern här då ska det jävlar vara 40-, men då äre iaf myggfritt. Ja idag är jag less. Less som fan. 
vill skriva massa massa massa fula ord men.
 
Och ja just till råga på allt har jag jävla bränt mig på en brännäslajävel. 
Tjalmo den idioten lämnade gården, fattarvinte varför men dom senaste dagarna har jag hittat henne mer utanför tomten än innanför, hon brukar inte gå från gården och helst inte som nu när jag var ute med henne. Och hon ska inte in i löp. Hon kanske bara testar. Vad vet jag. Jag vet att det är fett jävla störande. Det vet jag. Farligt också. 
Aja min hund mitt problem. Herrooooooo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: