chokechain

Kanske ångrar mig?

Kategori:

Japp nu kommer jag kanske ångra mig att jag skriver men va fan. Döm mig om ni vill och tyck som ni tycker:-) bra att alla är olika.-------/------ Jag har som jag skrivit tidigare läst på om lite olika fodervärdsavtal inte för att jag vill ta en på foder utan för att jag funderade på att ha tjalmo på det. Varför? Jo för jag börjar skolan i augusti och kommer gå från kl 8.30- ca 16 sen jobba på radiotjänst på det. Jag vet hur jobbigt det var förra året med tjalmo ENDAST för att JAG får dåligt samvete när jag vet att hon kan ha mer sällskap med någon annan. Hon har varit hos mamma och pappa under dagarna sen på kvällen hemma. Har funkat hur bra som helst bara det att jag känner mig "dålig". Hon är ju inte helt själv utan har varit med abbe och Ester men ja nu kommer det bara vara abbe hon är med. Men nu har jag börjat tänka mer på att ha henne på foder liknande alternativ och det vill jag verkligen inte. Kan inte vara utan henne en helg typ så jag vet att jag kommer inte kunna klara det. Egoistiskt? Nej det tycker jag inte då hon också är väldigt "linig" av sig. Såå nu funderar jag på att kanske ta en till hund. Jepp. En malamute. Har hittat en och jag vill inte ha en valp så har hittat den på 3 år men måste prata med Markus också hehe. Kommer kännas mycket bättre om jag vet att hon kan vara hemma, hon äääälskar sitt hem, och samtidigt ha en kompis. Men som sagt detta är endast en tanke. Ska funderar mer på detta men för mig och för tjalmo känns det som det bästa alternativet. Plus att jag alltid velat ha en malamute. Bääästa hunden. Oftast.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Det tycker jag var ett smart alternativ Lini! Det blir nog bra hur du än väljer att göra, hoppas du hämtar en till jäkel! <3

    2012-07-22 | 20:38:30
    Bloggadress: http://siikavuopiohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: