chokechain

Ny dag, nya trosor

Kategori:

Hej det är jag igen, Barbro. Jag har precis fyllt 13 fast ja det kanske inte syns. Från en vacker bok jag hade när jag var liten. Åh Gud undra vart den är?? Hmm... Mamma pappa? ----------------------------------------------------------- Lägger massa sådana för när jag skriver från ipaden så funkar tydligen inte mellanslaget. La punkte igår men allt blev ändå en fet röra. Så har det inte varit tidigare, irroooo. ------------------------------------------------------------ Undra om dom ens hjälper? Återstår att se. Fick lite problem efter duschandet av tjalmo igår. Som jag sa tidigare Skrubbade jag hennes päls med en skumborste typ och ja när hon hade torkat hade hon,självklart, feta tovor på ryggen med all underull. Jävla skiiiit. Försökte i en hem timme att kamma ut men det var meningslöst så ska ta med knivborten idag och funkar inte det så blir det att raka av allt hår på ryggen. Hoppas för hennes egen skull att det går att få bort. Kolla bilderna. Nu ser det förjävligt ut när jag varit där och rört om. Stackars lilla tjalem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: