chokechain

Sömnapné?

Kategori: Allmänt

Yo peeeps.
Hemma hos mamma och pappa igen på lunch, ägg och skikbitar serverades idag. goooott!
Väntar på att sjukhuset ska ringa också. Om det nu blir, är gansa ofta dom inte hinner(?) ringa upp men jag hoppas på det bästa.
 
Har blivit så ofta nu att Markus slutar andas på nätterna su nu tycker jag att det är dags att kolla upp.
Så obehagligt när man vaknar mitt i natten så ligger han däIr utan att andas. Måste slå han hårt för att han ska få lugt igen. I går när jag vaknade på natten var jag helt säker på att han var död. Det var såå hemskt.
 
Sen att puckot VÄGRAR att andas med munnen alltså. När han snarkar som mest brukar jag, i hopp om att han ska öppna, hålla för näsan men nej nej han öppnar då inte käften haha. böjar bara dra in mer och mer med näsan sen till slut rullar han runt i sängen som en krokodil som gör sin dödsrulling. Men öppnar munnen det gör han då inte. knäppso.
 
Ringde iaf till 1177 och dom tyckte jag skulle ringa och boka tid till vårdcentralen så man får kolla upp det. Sen om dom i Kiruna tycker att man borde det, ja det är ju en annan femma.
Men men hoppas på det bästa.
Ha läst lite om sömnapné men vad vet jag.
Vi får helt enkelt se vad dom har att säga.
 
Ja men nu ser jag att lunchen börjar lida mot sitt slut. cirkus 2 h kvar av denna jobb dag! fett skönt.
Jag och min älskade favvo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: