chokechain

boring

Kategori: Allmänt

Måste nog tvinga min kuse att göra om min blogg. den är ful. ful ful ful. Något måste göras!
-
Aja igår vaknade jag av vääärldens mest sjuka samtal typ.
Mamma och pappas bil var stulen. Oh jeees.
En äcklig idiot som jag vill strimmla i små små små bitar hade tagit den och åkt ner till Piteå med den.
VI vet nu var den finns, och Polisen har tagit den.
Jag är på krigsstigen. Ångrar mig att jag inte slog när jag hade chansen.
-
Nu försöker jag få tag på Hanna, hon SKA med mig på stan. måste köpa träningskläder.
Senare idag drar jag och Markus till norge, eller imorgon. Skönt att bara vara. Behöver fan varva ner.
men nu ska jag äta en smögga, herroo

Kommentarer

  • Hanna säger:

    JAG SAKNAR DIG! Du har varit borta för länge nu känner jag. Fast ändå mår jag som bra av att du och Markus sticker iväg och lämnar verkligheten ett tag! Love you!

    2012-06-13 | 10:21:33
    Bloggadress: http://siikavuopiohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: