chokechain

Fyyyyyyyfaaaaaaaaaaaaan

Kategori: Allmänt

Bakis och skakis, dagen till ära.
Usch jag var hemma kl 5 igår. Första var vi på flotten och bastade och badade. Kallt som fan men sköööönt.
Sen drog vi till Emil där det bjöds på äcklig bål och vid ca 3 tiden for vi till Jonas och där somnade jag i soffan.
Markus var spårlöst försvunnen så jag började gå hemåt men då mötte jag han efter vägen sen. Så vi Fick skjuts hem och kl 5 klev vi in genom dörren ca. Jag trodde jag skulle få sova men ack så fel jag hade. Emil och Jonas kom hit och röjde men for ändå ganska fort och då däckade vi båda i sängen ganska så direkt. Kul kväll iaf!
Idag ska jag och Madde på cirkus tillsammans med hjalle.
Varken hon eller jag har någon röst kvar så det kommer bli spännande med kommunikationen. Pratade med henne nyss och fyfan va äckliga vi låter. Började skratta och skrattade sen åt hur vi skrattade. Haha hojjaaaa. Ja ja nu är det bakishäng här hemma som gäller. Så hejrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: