chokechain

To sandra

Kategori: Allmänt

Nu ser du hur vi sitter.
Lite retard sådär.
-
Iaf har suttit och väntat på Markus i över en fet jävla timme nu. Så less. Så mamma ska komma och hämta mig ist. Ska på stan och handla födelsedagspresenter då min älskade Hanna och älskade Sandra fyller 20 och 19 år nu i helg.
Meeen i den här takten kommer jag väl upp på stan först stängning.
-
På tal om blåbär känns inte ens skönt med sommarlov. Jag vill kunna ta det lugnt för att vara någorlunda utvilad tills skolan börjar. Blir så lätt stressad över olika saker och en sak är när jag vet att jag måste göra något. Hatar att ha saker inplanerade. Det är typ det värsta som finns. Som med skolan. Jag måste gå dit. Och nu på sommarn med jobb. Jag måste gå dit. Suger. Jaja nu har jag babblat klart. Ska ta in tjalle då hon jagar en ekorre i träden på gården.
Herro

Kommentarer


Kommentera inlägget här: