chokechain

Toooookig

Kategori: Allmänt

Helle people. 
Gårdagen spenderades med awesome människor. Först var jag med min fina syster, vi sov tillsammans och sen käkade vi thai. Sen drog jag med therese och Hanna och solade lite och efter det hälsade vi på hos moppe och moster. Borstade tilly och pratade en masSa strunt. 
Senaredoft jag saga och Therese till laxis på galeeej hos denkon med diverse människor. Hade super kul.
Var på hembyggsgården och kikade läget, roligare utanför än inomhus.
 
Men men just nu vill jag barà ha hem en fet coca cola och en pizzabit. 
Men det går inte för ingen är typ i stan, eller har inte körkort eller har druckit igår. 
Såå måste vänta på att min sega pojkvän ska bli klar i gården så kan han köra upp mig för jag får tydligen inte kör själv. 
 
På tal om blåbär fy så fint väder det är ute idag. Synd att det ska krylla av kryp så man inte kan vara ute.
Var ute i kanske 30 min och det var fan olidligt. Usch nu har jag försökt skriva här i 30 min, orkar Inge mer. Herrooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: