chokechain

Urk på min hund

Kategori: Allmänt

Nu ska ni få höra vad äcklig och jävlig min snuskiga hund är. 
I morse när jag var på toa såg jag henne gräva i "rabatten", eller det var vad jag trodde.. 
 
Hon var ute i cirkus 1,5 h själv, lös. Samma ställe hela tiden. När hon hittar en favvoplats brukar hon ligga där fett länge. Hur som haver, där låg hon, rullade hon och grävde. Hon grävde huuuuuuuur mycket som helst. 
Men iaf jag gick ut och klippte gräsmattan och hon höll på där lite mer i typ 1.5 h. 
 
Sen förde jag in henne och åkte mot staden. Köpte två nya jackor för ca 300:- ! För två jackor. Visst beggade men ack så fina! Okej en var inte så fin men jag ska endast ha den som träningsjacka. 
Men men när jag kom hem var inte Markus så glad iaf då hade Markus gått till tjalles lekställe och gjort den äckligaste jävla upptäckten någonsin typ. Hundjäveln har alltså grävt upp hundlik.
Hud och hår, fullt omkring. 
Svartsäcken har hon rivit upp ssonson lagt hundarna eller hunden i. 
Vi har vetat att dom begravt dom där, dock visste vi inte att dom låg i en jävla påse och inte var så långt ner. 
Shinduisk snusk till hund har alltså rullat sig i lik. Kuuuuuuuul.
Stinker göR hon också, eller rättare sagt gjorde hon. Duschade henne direkt jag kom hem. 
 
Jag tror seriöst inte på att hon, som alla säger, vill få bort sin egen lukt. Jag har aldrig varit med om att en hund gnuggar eller rullar sig i allt jävla skit hon ser. Äre inte bajs så är det döda djur eller något annat äckelpäckel. 
Hon är bara ett litet snusk. Älskar henne ändå fast jag redan detta år duschat henne över 7 ggr. 
Hon kommer snart vara en eksemklump typ. 
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Fy vad läskigt! Fick lite av en chock när jag läste att det var hundlik!!! tänkte att det kanske var nån liten råtta eller nåt sånt haha :P

    Svar: Ja hon är en äcklig lite jävel!;b
    chokechain.blogg.se

    2012-07-06 | 13:16:32
    Bloggadress: http://hellete.blogg.se
  • Emma säger:

    Örk!!!!! Ska man begrava en hund(eller djur i övrigt) så skippa plastsäckarna. Då går ju förmultningen mycket fortare, maskjäklarna tar ju inte sig igenom plast.. Nåja, danskar är ju inte kända för att vara smarta.

    Svar: Ja men visst, förstår inte varför man lägger dom i en påse! Så nu blev det massa strul när vi inte vet hur vi ska göra om man ska gräva upp dom, URK, och bränna upp eller typ hälla ner cement dit. för nu när hon vet vart dom ligger kommer hon garanterat gå dit och fortsätta gräva. Känns samtidigt inge kul att gräva upp, för vi vet inte hur många hundar det är men med tanke på hur många namn jag sett på småstenarna dom lagt dit så kanske 5 st minst. blääää
    chokechain.blogg.se

    2012-07-17 | 00:26:28
    Bloggadress: http://wemmas.blogg.se
  • Emma säger:

    Örk!! Ska man begrava en hund(eller djur i övrigt) så skippa plastsäcken. Maskarna tar ju inte sig igenom plast och då går ju förmultningen inte framåt alls.

    Men danskar är ju inte kända för att vara smartast.

    2012-07-17 | 00:28:21
    Bloggadress: http://wemmas.blogg.se
  • Emma säger:

    Jag hade nog inte grävt upp dom med tanke på lukt och sjukdomar som liken kan sprida.

    Om det inte ligger nära husknuten hade jag nog hällt på diesel och sedan tänt en liten brasa.

    2012-07-18 | 21:35:33
    Bloggadress: http://wemmas.blogg.se
  • Emma säger:

    Jag hade nog inte grävt upp dom med tanke på lukt och sjukdomar som liken kan sprida.

    Om det inte ligger nära husknuten hade jag nog hällt på diesel och sedan tänt en liten brasa.

    2012-07-18 | 21:35:35
    Bloggadress: http://wemmas.blogg.se
  • Emma säger:

    Och om jag känner dansken rätt så är det då inte "lite" hundar som ligger där. Att köra på tippen är ju "jobbigt" och kostar eftersom det är ett djur. Och han har ju inte haft små hundar så det är ju stora äckelpäckel att gräva upp isåfall.

    Svar: Ja det är nog sant att det inte är så jävla smart att vara där och gräva haha. Får nog typ gräva runt lite, hälla disel och tända på. är inte nära huset så det kan ju inte spridas ditåt. Blir så irriterad att man lägger i en tjock jävla svartsäck. Och med tanke på hur många namn det var där så nä, är nog säker en hög med hundar där nere. uuurk.
    chokechain.blogg.se

    2012-07-18 | 21:36:53
    Bloggadress: http://wemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: