chokechain

Y

Kategori: Allmänt

Tråkiga rubriker men vad fasiken ska man skriva då?
.
Markus vaknade kl 4 då han skulle jobba, jag vaknar också och kunde icket somna om. Så jepp sen 4 har jag varit vaken och pigg.
Dagen ser ut som så att jobb till kl 13, åker hem och packar det sista sen vänta på mamma och pappa som hämtar mig så drar viii!
Hoppas det går bra med tjalle i bilen trots hennes feta päls. Annars blire att raka magen på henne och halsen lite. Bryr mig inte för hur hon kommer se ut då men klarar hon sig med pälsen äre ett plus.
.
Oj oj ser nu att jag måste börja bli klar här och sen åka mot jobbet. Hero
Ser ut om en kråka i håret. Hur ser dom ut??
Haha ser helt crazyyyyyy ut. Mois tröja

Kommentarer

  • Elin säger:

    Tack så mycket Lina! Det värmer i hjärtat :) Haha jaa det känns faktiskt asgött att ta studenten, men det gör ju du med! På ett annorlunda sätt kanske men det spelar ju ingen roll :)

    2012-06-01 | 10:27:42
    Bloggadress: http://ettljushuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här: