chokechain

Sitter..

Kategori: Allmänt

på jobbet och har en huvudvärk som heter duga.
Jag börjar misstänka att det är mitt eviga coca cola drickande som gör det.
.
jag  vet fan inte hur jag ska kunna sluta med min älskade dryck men jag måste.
Nu har det gått för långt. jag dricker ingenting annat. inte vatten, knappt mjölk.
bara drycker med socker i. Juice, te med ett fett x antal bitar i och cocA cola.
.
så ja, det är nog därifrån värken kommer. eller ja. det är de.
Hade varit nice att inte känna att jag behöver det där sockret, men just nu gör jag det.
blir så sur och mår dåligt om jag inte får socker. blir skakig, mår illa och ja huvudvärk.
.
Nästa att jag söker proffshjälp haha. Sen är det dyrt också och inte hälsosamt.
Dricker typ coca coal för 40 -50 kr /dag. alla dagar i veckan.
i förrgår drack jag 2 liter. själv.
igår 1 liter. själv.
och idag har jag, hitills, druckit 50 cl meen är på min andra 50 cl's nu.
.
nej detta måste få ett slut. Markus blir galen och jag lika så.
han blir less när det står halvtomma flaskor överallt.
nej nu ska jag nog sluta. kanske..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: