chokechain

6

Kategori: Allmänt

åå sitter och kollar hästar på datorn och gud vad jag vill rida.
älskar hästar. så fina djur. meeen det kommer aldrig ske. fast jag är vääldigt sugen på att betala så man kan rida islansdhäst. vore awesome.
-
och denna skit som alla( inte alla men) lägger på fejjan.
-
Det finns alltid lite sanning bakom "jag skojar bara",
lite kunskap bakom "jag vet inte",
lite känslor bakom "jag bryr mig inte"
och lite smärta bakom "det är lugnt.."
-
Liten sak, men denna text stör jag mig något enormt på.
Första stycket, så inte sant. Jag menar hur många gånger säger man inte saker som man absolut inte menar och säger jag skoja?
Jag och jenny brukar kalla varandra hemska ord och sen säga " jag skoja bara", och då gör vi det.
Har jag sagt typ, jävla tossa till henne, inte menar jag det då. det finns ingen sanning i det.,  för jag tycker inte hon är det.
nej denna text blri jag så irri påå.
sen säger jag massa saker till makke haha som jag absolut inte menar och som det inte ligger någor ärlighet sanning mening i. nej denna text kastar jag i sjön.
samma med kunskap delen, fett många gånger i skolan som jag inte kan och säger jag vet inte. och då vet jag inte, punkt slut.
-
så nu fick ni lite och läsa, fett onödigt meen som sagt, på jobbet är det viktigt att ha något att läsa. hehe
-
känns som att jag hade kunna skriva hela kvällen meen om vad?
Kan skriva att jag och markus ska nog åka till fjälls i helg. och om inte ska jag tvinga han att göra något med sin fett pain in the ass flickvän. för jag vill vara med han och då ska han lyda;-) haha.
Jag kan säga att han köpt en ny bil. den är inge fin. men hans ka göra om den och då kan den bli fin.
men så länge den ser ut såhär kommer han inte få låna caddyn haha så jag måset köra men den skiten, no way.
-
neej nu ska jag kolla hundar på blocket och lite adoptionssidor. hejråå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: