chokechain

L-day

Kategori: Allmänt

haha löjliga rubriker men vafan vet aldrig vad man ska skriva.
-
Today blire att fara förbi min älskade kuse och dricka te, sen förbi kekksooo och sen ska vi nog på bio!
Så det blir nog bra, jag är jäkla sugen att gå ut heheheheh meeen icket sa nicke.
Alltid när jag och hanna går ut spårar det och hon blir nykterist i typ 1 år efter de. fett boooring!
MEn min partypingla saga sviker aldrig;-) Förutom en helg hahah. Går bara att skratta åt de.

-
Känner mig som en mois i håre, har inte borstat det på as länge då min borste är hos mor och far.
Glömer hela tiden att ta med den.

Tänkte faktiskt lägga upp lite före och efter bilder på huset nu.
ska bara fota lite såå får vi se hur det blir.

ååå saknar min brunhet.
ps. snygg kille på bilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: