chokechain

y

Kategori: Allmänt

undra hur många som läser min blogg endast för att dom stör sig på mig? hmmmmmm.
-
Sitter iaf hos mamma och pappa. Markus körde hit mig på morgonen, kl 7 och jag hade sovmorgon till kl 10.
Men min bil skulle in och byta däck så var så illa tvungen. hatade honom lite smått när jag var så jävla trött men somnade om hos här i 2 h.
Jobba idag efter skolan men först ska jag på systemet och sola. och mois ska med mig har jag bestämt. Hon sitter nog hemma glatt omedveten just NU och vet inte vad som kommer hända. Mohaahaa..
Aajaaa men nu måste jag åka till skolan, med mamas bil.
Herroo

Kommentarer

  • Kungen säger:

    mehehe vi får sola på måndag istället, måste fara iväg till en annan kommun nu vettu!

    2012-05-25 | 13:40:29
  • Ninni säger:

    Mehehe jag stör mig inte på dig men jag diggar din foppetoffle-stil:-)

    2012-05-25 | 20:46:02
  • Miaa säger:

    Jag undrar hur många bloggar du läser för att du stör dig på dom? ;)

    2012-05-25 | 22:27:37
    Bloggadress: http://actioonradar.blogg.se/
  • dim mama säger:

    mmm jag stör mej ibland =) du skriver för lite.....

    2012-05-27 | 09:43:26

Kommentera inlägget här: