chokechain

y

Kategori: Allmänt

Just hemkommen från stallet. Idag tränade vi på balansen. Kan säga att det var inte så lätt som jag minns det.
Att sitta på en travande häst utan att hålla i sig i tyglar eller använa stigbyglarna är faktiskt svårt! haha. såg nog ut som ett mähä där jag guppade med tuttarna upp i fejset typ. uuusch.
På söndag ska vi dit igen och mysa. Fast det var skit väder idag är det lika kul att komma ut dit.
Har lust att ge felicia en miljon typ! så jäkla glad att jag får förfölja henne :D haha.
-
Nu ska jag göra tråkigare saker som att sminka mig, föna krullet och sen åka mot jobbet.
Juste måste hinna käka också. Efter jobbet ska jag och hälsa på hanna!
Herroo

Kommentarer

  • hehe säger:

    snygg riddare

    2012-05-18 | 17:10:50
  • Hanna säger:

    finfin brutta på finfin polle!

    nu längtar jag tills du skaffar en egen!!

    2012-05-19 | 00:08:11
    Bloggadress: http://siikavuopiohanna.blogg.se/
  • Mama säger:

    super söt piga på hesten =) ( klar ja vet att jag stavat fel IDIOTER ) du har stövlarna kvar på vindan =)

    2012-05-19 | 22:33:59

Kommentera inlägget här: