chokechain

augusti 2 11

Kategori: Allmänt

hello.
Nyss la jag in min cheesecake i frysen och där ska den vara i hela 5 timmar! hoppas den blir kanon god.
Markus har gnällt lite sen vi var i gävle på att han vill ha den. Miss Miaa gjorde den nämligen då och han tyckte den var sååå good. hoppas min utklassar hennes ;-)
-
Igår blev de gifflar till middag. Markus önskemål det med;-) Sen kladd kaka till efterrätt, gott som tusan.
Idag tror jag att jag ska måla lister. är inte de minsta sugen men vafan dom måste upp någon gång. och den ska målas 3 lager så ja de ser ut att vara gaaanska långt borta från att bli klart. men ibland måste man at fingrarna ur de berömda och få de gjort. I värsta fall kanske ja inte hittade färgen ;-) he he he. nejdå.
-
nej nu måste jag plocka undan lite i köket och sen kolla dom där listerna byebye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: