chokechain

110714

Kategori: Allmänt

hellooo, sitter på jobbet. kom hit fast jag inte hade bokat in mig, hehe. trodde jag hade de men acks å fel de kan bli. fick jobba i alla fall. fryser om mina fötter gör jag men ändå inte. mysko.
-
Åh nu har de blivit så fint i sovrummet hemma. är så jäkla nöjd. blev mycket bättre än jag hade kunnat tro.
var och köpte stora spikar idag som man kan hänga upp på väggen. svin snyggt. ska slå in dom i en planka så de blir en klähängare. myycket stiligt..
Tömt gården på skit har vi också gjort. och hunnit fika på safari ja och min darling. sen åkte vi hem och käkade jordgubbar med choklad och grädde ocksåå. gottiiigt.
-
har nått dagens mål här på jobbet i alla fall. och nu ska jag kolla lite tatueringar coh såå. hejrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: