chokechain

110727

Kategori: Allmänt

Hej hej hej. Sitter i soffan och väntar på att kycklingen ska bli klar. Ska göra sallad. Idag har jag i alla fall handlat igen. Handlade i måndags också men hittade inte allt så gick idag igen. Hittade en lökskärare som såg så bra ut, men den sög! Jävla skit att man ska gå på allt man ser haha. Men men.. Har städat lite hemma också och sett till så att tjalmo och isa inte dödar varandra. Jävla skitungar. Dom har haft (ursäkta ordet men) kuk-mätar tävling hela dagen. Men nu leker dom utomhus i alla fall. Båda är väldigt vaktiga av sig. Dom är ju vana att ha allting själv när båda är ensam hundar. Men nu har dom lugnat ner sig. Ska färga håret i morgon. Så kommer se ut som ett pucko i några dagar, men de är de vart om jag får som jag vill ha det. Imorgon blir de också att jobba. Har varit ledig i 3 härliga dagar! Har varit så skönt att bara vara med markus, eller ja vi har oljat verandan och massa annat men vi har ju gjort de tillsammans så. Nu skriver jag bara massa för jag har inget bättre för mig plus att jag kände för att skriva lite idag faktiskt. Men vad mer.. Om ni ville veta tog de 17 liter till att olja verandan och den är inte för klar ännu! Helt sjukt hur mycket. Nej nu ska jag göra klart kycklingen. Hejrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: