chokechain

Lycka..

Kategori: Allmänt

Idag är jag glad och hel igen. Biten som fattats alldeles för länge har hittat tillbaka<3 så satans glad.
Vilken lycka.
---
Går dagen spenderades med Madde Sandra Jenny Tove och Julia. Jag hade skit kul och det hade nog dom övriga också. Så kul att dampa lös och människor tror man är dum i huvudet och full som ett ägg bara för att man törs vara oseriös. Men så är icket fallet.
Ett bevis på att man gått ut med fel folk förr som är torra som snus som legat i sol. Och inga problem att vara många tjejer vilket är så jävla skönt. Annars ska det alltid vara nått skit. Men går man in med öppet sinne och inga fördomar om folk så blire awesome! Något jag lärt mig att skaffa egen uppfattning innan och inte lyssna på vad andra tycker.
Haha nu blev det massa kladd och osammanhängande babbel så nu ska jag dö hit i soffan. Herråååå

Kommentarer

  • Nina din klassvän säger:

    Fan vilken gullig jävla kaminjävel du har för fan

    2012-04-14 | 19:36:54

Kommentera inlägget här: