chokechain

Miaa says:

Kategori: Allmänt

Miaa om Låt er brinna i helvetet!:
Haha jasså? Hade tjalmo bitit Nova hade det tagit hus i helvete, typ. Jag kan helt ta på mig ansvaret för det som hände i byn. Tycker inte alls att det var Tjalmo man ska gnälla på, Tjalle markerade och hade jag haft bättre kolla så hade jag sagt åt Nova att inte klänga på Tjamo när hon äter.

Ouup, nu kan ju folk gå och säga att jag låter hundar tugga på mitt barn och bryr mig inte ;) Skämtåsida, Nova och Tjalmo är vänner igen :)

Vad är det för människor som orkar hålla på så nu då? Trodde man gick runt och snackade skit mest i grundskolan. Var den här personen med när det hände eller? Varför kan man inte bara försöka vara en GOD MÄNNISKA, är det så jäkla svårt? Mår människor går och snackar gojja hela tiden bra, egentligen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: