chokechain

ruber

Kategori: Allmänt

ey pipskiiii.
Sitter at hannas place och väntar på att hon ska duscha. ja hon är naken, i rummet brevid eller ja bakom mig typ. så nu vet ni det.
nisse ligger och sover åssååå.
-
Skolan idag var skit kul. nooot. Gjorde klart min samhålls uppsatts iaf om iran- och irakkriget. världigt intressant..
Snart ska jag hem och hämta doggen sen dra till min moders jobb och hjälpa henne lite där.
Sen blire att åka hem och städa så det är rent när markus anländer. Ligger kläder över heeela bostaden just nu.
Plus att jag måste vattna mina fina blommor och tjalle vill säkert vara hemma lite. hon eeelskar sitt hem.
-
Törs inte kolla i hannas bilder för ja det gör jag bara inte haha så ni får sen en old bild.

saknar denna filur hur mycket som heeeelst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: