chokechain

December 10

Kategori:

Om en vecka kommer mina fina syskon! Saknar dom som in i bomben men saknar ungarna mest faktiskt;-) och med dom kommer ny hunden också! Kunde inte hämta den i helgen pga svek av en.
Idag har jag först och främst varit i skolan och lidit. Sedan till bussgods och kikat priset för att skicka iväg kristall lampan, lyckas jag få ner den i en kartong från dom så kostar det "bara" 309:- annars blir det 400:-. Så nu ska jag försöka pressa ner den utan att den tar skada sen betala (k)räkningar och sedan lämna tilly hos moster och moppe. Fett sorgligt men är less på hundhår och tjalmo är lite lätt efterbliven och leker Irak vs Iran typ. Terrorattcker hela tiden, helt oväntat.
Alltså hon försöker busa, tilly vill inte, tjalmo testar lite mer, tilly ignorerar, jag tycker synd om tilly, tjalmo fattar nada osv..
Men nu ska jag först och främst rasta doggsen och ringa mitt dagliga "efter-skolan-slutat-samtal" till satos!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha du ser ut som jag på bilden :)

    2012-12-10 | 20:30:33

Kommentera inlägget här: