chokechain

December 15

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och mår seriöst skit!
huvudet dunkar och jag känner mig lite svimmfärdig, men men..
På tisdag får jag veta om jag får det nya jobbet. och på RT fick jag än förlängt, så i feb har jag varit här i 2 år.  deni..
Perfekt jobb för den som studerar.
längtar som en gnu till jag är klar med skolan. så jävla less!
Ska och läman tillbaka tillan också, kommer sakna henne men det går inte att ha henne när hon hårar och ungarna kommer hit, alla är (miaa,sandra, nova och tion) pälsallegiker. är så glad att dom inte känner något när tjalle är nära.

Kommentarer

  • Miaa säger:

    Tjalle är väldigt mild emot mig iaf men hon får ändå hålla sig borta.

    Men för det första så vill inte jag ha massa okända hundar springande runt mina barn, faktiskt :)

    2012-12-16 | 16:03:19
    Bloggadress: http://miamakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här: