chokechain

sitter as vanligt..

Kategori: Allmänt

i laxforsen och invändat tjejorna.
myskväll står på schemat, vilket betyder god mat med efterrätt och fiiilm!
en aning tråkigt baar att en valt att börja med lchf=inget godis=(
aja då blir man inte lika fet;-)
-
Idag har jag en såndär funderar dag.
Vad vill man egentligen med livet?
bo kvar i kirkko, flytta, vad vill man jobba med, när vill man ha barn osv.
och jag vet ingenting känns det som.
Suger balle att mina fina systrar flyttat.
min kloka äldre syrris borde flytta upp så jag får prata av mig.
men de kommer inte ske så, man kan ju hoppas.
snart kommer dom båda upp så då ska jag prata så dom får sår i öronen ;-)
nej livet är bra sugit ibland. idag typ.
Känns som att skolskiten aldrig blir klar, jag är inte det minsta motiverad att gå dit. inte ett nå.
jag vill ha ett välbetalt jobb men icket. det går ju inte när man går skola. nej nej.
USCH känner bara för att typ åka till bahamas och bosätta mig där, ensam i en hydda utan några som helst måsten.
Jag kan äta bark från träd och sand. typ.
nu ska jag hålla snattran och fortsätta fundera på vad JAG vill. ingen annan. bara jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: