chokechain

Äntligen..

Kategori: Allmänt

Äntligen är min darling hemma igen!
Som vi mys hela dagen. Min fina älskling.
Var så jääkla nervös när jag skulle hämta han på flyget.
Haha övervägde nästan att be någon annan göra det. Meeen det gick bra, han märkte att jag var nervös haha. Så jäkla löjligt att man kan bli det fast man spenderat nästan all sin tid men den Karln i 3.5 år nu. Men det är ganska mysigt ändå.

Och fina saker hade han med sig, han vet vad jag gillar:-)
Han ligger iaf och sover nu. Båda somnade på soffan men han kunde fortsätta sova i sängen och självklart kunde inte jag det. Irriterande. Ska kolla lite på mina nya husdjur. Renarna på gården. Jepp 5 stycken.dom var här igår också men nu ser jag att dom spritt ut sig mot grannens går också. Roligt..
Ska se om jag får en bild på dom med padden.
Tyvärr nu varom borta

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2133110/images/2012/pic_200984209.jpg" class="image">

Kommentarer

  • Moa säger:

    i see.......boobies...... heheheheehe. Herrooo!

    2012-05-03 | 13:09:23
    Bloggadress: http://bitchstolemyfish.blogg.se/
  • Miaa säger:

    Haha jag vet hur det är. Brukar typ bli nervös när Alexander vartborta länge :)

    2012-05-05 | 07:37:46

Kommentera inlägget här: