chokechain

bitch pleasee

Kategori: Allmänt

Bil resan ner till south of sweden var faktiskt skit kul!
Niklas och Joel följde med så vi var 3 chaffisar iaf.
Alla var övertrötta och oseriösa som tusan! Hade någon bara lyssnat på samtalen utan att se face på oss eller vetat ålder hade dom nog gissat under 10 år. men men det var iaf skit kul!
-
Idag har jag bakat en frozen cheesecake som just nu väntar i frysen. ska bli smaskigt.
La citron i så nu borde den bli lite godare så jag också kanske gillar't.
är inte så mycket före annars. men smeten var då gos iaf.
-
Juste har fått sommarjobb nu också. Kommer jobba på Statoil norra här i stan! woopwoop.
Kommer bli kul tror jag. Hoppas.
Sen fick jag också ett Alldeles för fint erbjudande från fellson så jag bölade en skvätt! Hoppas verkligen att de också
blir, då kommer jag vara världens jävla lyckligaste person!
Sen har jag och hanna kommit på en superduper idee också! Och den ska vi genomföra också!
Göra något som båda loooove.
ajaj nu ska jag dra till kurra med makke.
herroo

katten som kom hit efter att ha varit borta i över 6 månader. fotad nu i vintras.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Kul var bara förnamnet kuse!

    Och JA fyfan vad kul vi kommer ha när vi fixat klart den där grejsimojsen som SKA bli av, jag lääängtar! <3

    2012-05-13 | 02:16:08
    Bloggadress: http://siikavuopiohanna.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Vad är fellson?

    2012-05-13 | 12:11:41
    Bloggadress: http://mcitalo.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Aha haha! Men vad var erbjudandet då? :D nyfiken bybo, check!

    2012-05-13 | 13:31:13
    Bloggadress: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: