chokechain

Fräääääächhhh

Kategori: Allmänt

Plockat bajs på gården som fan idag.fett äckligt! Nästan att man spyr. 2 Coop påsar fulla med skit. bläää. Grannens hundar skiter också här ibland och det märks. Skitkorvar stora som koblajja. Varsågod för infon.
-
Nu ska jag vila sen börjar vi köra neråt i landet. Hanna ska hämta hem en liten hundis. Fett avis då jag också vill ha en staff. Men nu har jag ju den jag kan gosa med. Får se till att tjalmo och Orka, som valpen heter, får träffas när den är valp så att dom går ihop senare. Det hade varit awesome.
-
Aja nu ska jag vila. Nye byeee
Kolla simssoooons

Kommentarer

  • Miaa säger:

    Hälsar ni på mig då?

    2012-05-10 | 19:30:56
    Bloggadress: http://actioonradar.blogg.se/
  • Miaa säger:

    Skojja ba, det behöver ni inte :P men ska ni förbi santos?

    2012-05-10 | 19:33:30

Kommentera inlägget här: