chokechain

oh.

Kategori: Allmänt


JAG ÄLSKAR MINA NYA LAMPOR<3
Jag älskar alla mina lampoooor. älskar fina lampor.
-
Ja förutom att jag hängt upp dessa skönheter idag så har jag tillbringat ca 2.5 h på akuten med min kusse.
Allt såg bra ut som tur var men riktigt tråkigt att hon mått så dåligt dom senaste dagarn. Hoppas verkligen det
går över! min finis.
-
Imorgon kommer dagen jag riktigt lääängtar efter i 2.5 veckor, makke kommer heeeem!
Så jävla skönt. är fett nervös. vet inte vad jag ska säga eller beté mig haha. som att va nykär.
Jaja men skulle egentligen bara visa att jag lever och läska er med mina skönheter.
Markus kommer bli skit sur tror jag, för han sa redan efter min första kristall lampa att det inte blir fler meeeen
jag tycker ju att ska han lämna mig heela jävla tiden så måste jag ju ha något fint att titta på och framför allt Trivas ensam hemma ;-) Mohahahhahaha
alltså denna lampa har vi redan;

Kommentarer

  • H säger:

    Miljoner tack till dig min fina! <3

    Och jag älskar dina lampor tooooo! ;)

    2012-05-02 | 06:28:03
    Bloggadress: http://siikavuopiohanna.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Hoff, jag har också en grej med lampor. Och burkar.

    2012-05-02 | 14:25:17
    Bloggadress: http://mcitalo.blogg.se/
  • nina säger:

    men hoff ja rå, älskar allt som är fult och gammalt som om det vor mitt eget barn, alla grejer jag kommer åt blir fan en snuttefilt för mig.

    2012-05-03 | 01:07:47

Kommentera inlägget här: