chokechain

y

Kategori: Allmänt

Känner att jag vill skriva på hela världen idag men det går ju inte.
Är lite sugen på att öppna en privat blogg som inte alla kan läsa för det känns som att här kan jag inte riktigt skriva precis vad jag vill för jag vet inte vem som läser den. Men samtidigt, det är ju faktiskt min blogg jag får ju skriva vad jag vill. Ja jag vet inte. Är nog lika att öppna en ny så jag kan skriva hur jag vill :) Skriver adressen hit sen så får ni som vill fråga om lösenordet och användarnamn.
-
Iallafall Igår var jag med felicia och juffe i ca 3-4 h i stallet. Tiden gick hur jäkla fort som helst och jag hade kunnat stanna där förevigt. Hästar är nog ändå mitt största intresse. Har alltid älskat hästar, så länge jag kan komma ihåg.
Skulle ha hästkläder, nallar, barbiehästar, sängkläder med hästar på ja allt.
Så nu har jag kommit fram till att jag ska nog köpa häst!
Kostnaderna var inte alls så höga som jag trodde utan faktiskt ca 3 ggr lägre än vad jag hade trott!
Men det är såklart inte just nu. Först ska jag gå klart skolan och få fast jobb sen blir de nog ett hästköp. En islandshäst. love them!

Känns så jäkla bra när felicia kan så mycket och jag får lära mig av henne.
Det är någon som jag uppskattar skit mycket att hon är så snäll och tar med mig till hennes pärla och svarar på mina korkade frågor.

Markus säger också att jag borde köpa vilket nästan gör mig tårögd! helt seriöst.
Karl brukar alltid ha synpunkter och åskiter om vad jag vill haha, på gott och ont.
En hemlis är att Tjalmo frågade jag inte ens om jag fick köpa, jag köpte henne ändå. Fast han inte ville.
För jag vet att han inte är ett djurfan. Han var inte så glad men han accepterade de.

Och nu igår när vi pratade så säger han att jag borde köpa häst?! fatta jag blev chokad. Och heelt överlycklig att han faktiskt också tycker att det är roligt att jag hittat "tillbaka" eller hur jag nu ska säga. Men att han säger så, ja det är guldvärt ska jag säga er haha.
Nu låter han som värsta monstret och det är han inte, bara det att han inte riktigt är samma djurmänniska som jag. Hade jag fått bestämma hade vi nog haft hundar, katter, illrar, fiskar, hästar, kor ja allt man kan. Så det är bra att han hindrar lite, haha.

Känns bra och jag är så jäkla nöjd just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Visst detta är ett tag kvar tills jag kommer kunna köpa och vem vet jag kanske ångrar mig men ändå,
tanken just nu av att ha en egen häst gör mig tokigtlycklig!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    DET ÄR SÅ KUL!!! Och alltid tusen gånger roligare när pojkvännen håller med och vill att man ska göra något man själv så mycket vill och uppskattar! Sånt där är guldvärt :)



    Och jag är så glad för din skull och att du hittar dig själv lite grann om man säger så, som nu när du tänkte efter och kom på att det här är något du velat sen du var jätte, jätte liten! Det är sånt där som gör en lycklig!!! <3

    2012-05-18 | 09:39:07
    Bloggadress: http://siikavuopiohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: