chokechain

y

Kategori: Allmänt

Utmanad av sandra och eka så här har ni!;

Sandra frågor;

1. Hur ser din bakgrund ut på din dator?
En Bild på Tjalmo när hon ligger framför kaminen här hemma.
2. Vad tycker du är sjuuuukt irriterande?
hmm.. Då ska det ju vara något som är fett jobbigt.. När folk säger till mig vad jag får och inte får göra. det är något jag inte tål!
3. Vad har du för sommarplaner?
Jag ska jobba..
4. Hur låter din telefon när det ringer?
En skrillex låt
5. Vad har du på dina fötter just nu?
Svarta sockar
6. Hur skulle du säga att du såg ut idag?
Som en cowboy.. haha nej men fula kläder i stallet iaf.
7. Om du fick 1 miljon, vad skulle du göra för dom pengarna då?
Betala bort huslånet och köpt en häst med tillbehör.
8. Har du någon bästa kompis?
Ja mina syskon
9. Samlar du på någonting?
Coca cola flaskor? haha
10. Vad är meningen med livet?
Ja du säg det. Jag tror helt ärligt inte att det finns en mening. sorry!
Så lev så bra ni kan typ..

Ekas frågor;

1. Vad är ditt drömyrke?
Lastbilschaffis med fet lön eller typ lastare. Men sen är jag en sådan person som ledsnar fort så jag vet faktiskt inte.

2. Fest eller hemmakväll?
Senaste tiden FEST för man gör nästan inge kul på hemmakvällar.

3. Favorit film?
Shrek 2 eller typ lejonkungen, björnbröder, ja massa barn filmer helt enkelt..

4. Var vill du vara om tio år?
usch då är jag 30... Barn, hästar typ och ha bra jobb, bra tider, bra lön.

5. Sommar eller vinter?
sommar ibland vinter

6. En person du skulle vilja träffa just nu?
Gammel mommo! saknar henne.

7. Något som du ser fram emot?
Julen om hela skaran drar till utlandet. 17 pers blir vi dåå

8. Tre ord som beskriver dig själv?
lätt irriterad, surig och underbar;-)

9. Choklad eller vaniljglass?
choklaaad!!

10. Har du kort stubin?
Ja
-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: