chokechain

y

Kategori: Allmänt

Blir tokig på efterblivna människor.
Och folk undrar varför vi lägger ner för mycket energi på utseende och kläder.
Det börjar ju redan på dagis. Varför måste små barn bry sig om vad dom har på sig?
Om det matchar eller inte, dom ska inte bry sig om sådant.
Dom ska få vara barn, leka och skita ner sig hur jäkla mycket dom vill.
Man behöver inte ens säga till ett litet "vilka fina kläder du har". varfan ska ungen behöva bry sig om det för?
Alla som vill att detta samhälle ska förändras och inte vara lika utseendefixerat kanske ska tänka en extra gång innan man kommenterar någon annas utseende, Ung som gammal.
Skit ner er sverige.
.
Annars då, jag sitter på jobbet och längtar ut i fin vädret och min hund.
Ska kolla lite hästar och lite häst info åsårå.
ja det ska jag göra nu.


saknar min plump.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Idioter finns det gott om som sagt!

    Det är vidrigt att man lägger märke till om ungar har fina kläder eller inte, och om dem matchar sina kläder?!

    Så gnäller man sen på att världen är så utseende fixerad och att allt handlar om utsidan, att man ska vara smal

    för att vara "fin". USCH säger jag bara, en näve i nyllet på såna här personer!

    2012-05-19 | 21:45:14
    Bloggadress: http://siikavuopiohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: