chokechain

Y

Kategori: Allmänt

Blir lite tokig snart. Kan inte sluta kolla hästar! Är helt såld på en ras och jag ska banne mig ha en! Hade jag kunnat hade jag hämtat den imorgon redan. Varför suger livet?!
Hela tiden måste man bara göra massa tråkiga skit saker. Aldrig äre något roligt. Eller ja nu äre ju roligt att få följa med ut till juffe men jag vill ha en egen. Vill lära mig allt, idag. Är en fet tönt men fan det är frustrerande att äntligen när man får göra vad man alltid velat så får man ändå inte det helt fullt ut. Jaa jaa en vacker dag kanske jag står där med min fina pålleeee, ett sto som är fin och hög mkh.
Är en låååååååååååång bit tid tyvärr

Kommentarer

  • Lisa m säger:

    skaffa dig några hästar så jag också får rida :D

    när jag var liten gick vi ridskola först i vittangi och sen i finska kuttis. säkert över 10 år sen och jag längtar sååå tills jag får rida heeest igen, men nu tror jag att jag är lite rädd för dom rackarna :D

    2012-05-21 | 19:17:31
    Bloggadress: http://mcitalo.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Då tycker jag att du ska skaffa dig en hest jevligt snart! :D

    2012-05-22 | 21:28:01
    Bloggadress: http://mcitalo.blogg.se/
  • Miaa säger:

    Sällan du snöar in dig på nått nytt du vill ha. Först en huskey, senen boel eller cad det nu var, en chihuahua efter det och nu en jävla häst :)

    2012-05-23 | 16:06:02

Kommentera inlägget här: