chokechain

November 24?? Lycka

Kategori:

Igår hände det! Vilken lycka.
Markus ställde den stoooora frågan igår och tog förhållandet till en ny nivå.
Markus frågade mig vilken kopp jag skulle ha till kaffet!
Jaha och? Tänker ni men inte jaaag för jag blev typ chockad. Haha
Ja låt mig förklara.
Jag har olika koppar till olika drycker. Jag orkar inte förklara mer men jag dricker aldrig ur samma kopp om den stått längre än typ 30 tillexempel.. =jag hade aldrig orkat bo med mig själv.
Jag tror det är efter ätstörningen som jag äter min mat på speciella sätt. Hatar platta tallrikar osv..
Tillbaka till ämnet, han har alltid retat mig och seriöst blivit suuuur för att jag tjorvat med koppgrejen. Han tar alltid fel;-) så igår frågade han vilken jag skulle ha! Sååå coolt! ;-)
Bakat är en tjorvig kärring

Kommentarer

  • Miaa säger:

    Woohooo men allvarligt, nu får su bli på smällen någon gång.Nova och Tion vill ha massa homies :)

    2012-11-25 | 16:21:03
    Bloggadress: http://miamakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här: