chokechain

Nu jäklar

Kategori:

Nu ska depressions kilorna bort alltså!! När jag var tvungen att lämna tillbaka min tidigare hund Plumpen så gick jag ganska fort upp flera kilon. När jag hade honom promenerade jag flera lång promenader varje dag och joggade! När han försvann slutade jag med det, var helt knäckt och vände mig till kylen och godishyllorna på Coop typ haha. Jag vägde 47 kg(!!!!!!!!!!!) när jag tog honom och sen gick de bara utförs haha.
Jaja nu har jag ätit lchf sen januari, och gått ner några kilon. Nu ska jag även börja med periodisk fasta, har läst och kollat dokumentärer och ja allt positivt. Sen träning också självklart! Mitt mål; att STOLT kunna knalla i bikini när vi drar till Spanien så de gäller att ligga i haha! Nä nu ska jag ut och skotta herrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: