chokechain

Träningsvärk från helvetet

Kategori:

Fyfan vilken träningsvärk som inte vill försvinna.
Nbööööö börjar känna panik. Sa upp mig från radiotjänst i januari, igår sa jag upp mig från mitt nuvarande jobb så den 31 maj är jag HELT arbetslös! Läskigt. Brukar oftast lösa sig, gör de inte de ja då vette fan vad jag tar mig till. Jobb finns de, de gäller bara att inte vara kräsen!
Andra dagen med PF har gått bra, känner mig lite hungrig nu men ska dricka te och vatten så går de över. Har inte ätit sen kl 14. Var och joggade i morse också. Hemifrån till jukkas, körde intervaller 3.66 km, inte så långt MEN mycket bättre än ingenting. Jag är stolt iaf! :)
Och den lilla hitler muchen jag har i pannan är efter jag var 14(!) år och bad en kompis klippa mig, gick inte så bra som ni ser. Nu ska jag spara ut den jöveln så kommer gå runt och se dum i huvudet ut men vafan jag vet att den existerar och är ful!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: