chokechain

Massa knas

Kategori:

Jag har så onödiga tankar ibland och jag tänker på när jag själv får barn, barnbarn. Fammo brukar berätta massa från när hon var liten, hur det var i skolan, hur dom hade de på hennes tid. Haha låter som att hon är skit gammal men det är hon inte ;-)
Kommer jag kunna berätta sånt till mina avkommor? Jag kommer inte ihåg så mycket från när jag var liten, helt ärligt. Mitt minne är fan hur dåligt som helst. Jag kommer inte ihåg vad som hänt, vilket år det hände, hur gammal jag var osv.
Kommer jag säga att "när jag var lite fick jag promenera i minusgrader i hur djup snö som helst, men jag gnällde aldrig!"? Ja fett onödiga funderinga men vafan ändå har man dom.
Jag kommer typ ihåg........ Jaa att Markus och jag flyttade ihop för 3 år sen nu alltså 2010, vi blev tillsammans 2008, jag skaffade tjalle 2011, haha ja alltså fett tråkiga saker. Jag kommer aldrig kunna säga jaa år 2003 hände, de å de å de å de mig. Haha ja ni fattar.
Nu ska jag avrunda här. Annars blire massa mer trams. Herrooooo

Kommentarer

  • Miaa säger:

    När jag var liten visade bara mobilerna i svart/vitt och det enda spel man kunde spela var snake :)

    Nä jag var liten var teven jättetjock, typ 20X tjockare än nu :)

    När jag var liten lekte vi utomhus :)

    2013-01-11 | 20:47:05
    Bloggadress: http://miamakaron.blogg.se/
  • Lotta m säger:

    Haha, det brukar jag också tänka på :D kommer heller inte ihåg mycket. Kanske från det senaste året, men längre bak i tiden är mycket mycket otydligt. Kommer vara tråkiga mamma/mommo/fammo som inte har nåt att berätta :D

    2013-01-12 | 16:16:49
  • nina säger:

    jag ska säga att jag föddes nä jag var 19 år.

    2013-01-31 | 23:49:21

Kommentera inlägget här: