chokechain

Mars

Kategori:

Ska egentligen jobba med mitt projektarbete i skolan men som vanligt hittar man massa annat roligt att underhålla sig med. Så less på denna skola så de finns inte. Lärarna hatar sina egna jobb. Kul. Två har gått in i väggen och fått dra ner sina procent, en sitter och gnäller på lektionerna om att byta jobb och är hur virrig som helst, säger alltid fel saker och är allmänt virrig= man lär sig ingenting. Klarar jag inte mina betyg nu ja d å vet jag inte vad fan jag gör för här tänker jag inte gå ett år till! Aldrig i hela mitt liv. Eloge till alla som läser vidare, som Sandra, fattar inte hur fan hon orkar haha. Nej i skolbänken sätter jag mig aldrig igen. Det är något jag kan lova!
Annars då?
Jag åker till Norge på torsdag med mamma Sandra och alla hundar. I min pegga. Trångt är bara förnamnet men men de går nog bra. Tjalle har sittbilbälte och dom andra får väl trängas i sin bur.
Nej nu ska jag hämta kaffe och börja läsa om hajar... Yea you heard me.

Kommentarer

  • Miaa säger:

    hihi det såg ut som att någon krama dig :)

    2013-03-27 | 16:47:14

Kommentera inlägget här: