chokechain

Utkast: Mar. 21, 2013

Kategori: Allmänt

Ojojoj kass på att skriva här. men jag har inte så mycket att komma med.
sitter på jobbet och glor tv. längtar hem till min boy och säng. ääääälskar min säng. tacka vet ja mamma! <3
annars såå är jag nöjd med livet! Sådant får man inte säga egentligen men nu gör jag de!! Jag har min fina pojkvän som även är min sambo, jag har mitt fina hus som jag älskar, jag har min alldeles egna världens finaste hund som alltid får mig att le, mina finaste syskon som alltid finns fast dom inte alltid syns, mina fina föräldrar som ställer upp vaaarje gång man behöver dom, fammo och faffa som också alltid finns där, och en bil som fungerar ;) ja jag har massor som gör mig glad varje dag. snart slipper jag också skolan som förpestat mitt liv i 2 låååånga år. jag kommer alltid ha möjlighet till ett 100% jobb. ett fast jobb. min dröm!! För har jag fast jobb kommer massa andra fördelar. bra förutsättningar för de Jag längtar mest efter :-) ja idag hade jag ganska mycket på hjätat och jag hade kunnat skriva massa mer. Är också suuuper kär i min finaste älskade pojk. puss dudes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: