chokechain

massa kladd

Kategori: Allmänt

Haha jaa de här med blogg är inte riktigt min grej. Vet aldrig vad jag ska skriva. Jag har inte så intressant liv. Jobbar för det mesta sen hem och är med tjalmo och Markus. Har inte ork för något annat nu när jag är gravid. Hahaha skojaaaaa. Nä men något är knas med min ork. Sover nätterna igenom utan att vakna, ovanligt för att vara mig och visst är det skönt. Sen vaknar jag (No shit!) och ändå är jag lika trött dagarna igenom. Ska och köpa lite droger på apoteket måste ha brist på något. Jobbigt att vara trött dygnet runt.
Markus har iaf åkt till Skellefteå så eka sov hos mig inatt. Skönt att inte behöva sova ensam.
Har bokat resa till uppsala också den 1 november åker jag dit. Ska bli kul att åka dit ensam MEN har redan panik just över att jag åker helt ensam. Hatar att flyga, mår så illa och måste alltid ha spypåse med mig och är höjdrädd. Plus att jag åker den 21 oktober med nisse å Hanna och hämtar hund igen! Så får lite uppvärmning där med flyg. Ska bli så kul att hämta en liten en igen.
Ja mer vet jag inte.
Herroo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: