chokechain

Dag 01 alltså

Kategori: Allmänt

Jaha så ska det alltid vara de bökigaste först. Men jag provar.

Ja jag heter då Lina, är 21 år och fyller år den 20 januari. Jag bor i Laxforsen tillsammans med min gube Markus även känd som Lennart. Vi har snart sovit med varandra i 5 år. 5 roliga år.
Mina vänner säger att jag är en tant och ibland kan jag hålla med om de, men bara ibland. Ibland är jag även modern. När jag var tonåring var jag ett litet satbarn, fett jobbig och klantig, kom aldrig undan med något dumt jag gjorde. Såååå jag får alltså vara tant nu.
Va meeer? Jag älskar lampor, hade kunnat köpa nya hela tiden om jag bodde ensam meeern de gör jag ju inte. Oj glömde typ de viktigaste, Min hund. Min skatt och ögonsten. Hon är lite egen och lite speciell men jag älskar henne ändå. Min fina tjalmo. Jepp no kids här inte vi har hund. Ja jag är jävligt rolig också, gnällig osv MEN man får aaaaldrig glömma att jag är Kung.
Kan vi tack för dehär nu? Känns lite wierdo att skriva om sig själv.
Kort å gott jag är awesome.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: