chokechain

Im Back eller något

Kategori: Allmänt

Jaaa nu var jag tillbaka. Jag vet inte hur mycket eller lite jag kommer skriva här.
Har ju all tid i världen nu när man är sjukskriven iaf.
Ja lite saker har ju hänt sen sist man var inne här och kladdade.
Jag hann bli gravid. Med den graviditeten kom också en sjukskrivning pga foglossning och en smärtsam rygg.
Har inte jobbat sen den 21 December om jag inte minns helt fel. Höll på att go nuts i början när man inte har något att göra, alla andra jobbar ju men nu är också Markus sjukskriven i 3 månader så nu får vi stå ut med varandra, eller han med mig iaf. och om 61 dagar är ungen beräknad att ploppa ut. Spännande att se vad de är för någon filur. Den är beräknad till den 12 April men jag har bestämt att den ska komma innan, men inte tidigare än den 3 april. Sandra ska vara med under förlossningen, om ungen prickar att ploppa medans hon är hemma, och hon kommer hem den 3 men kan inte stanna hur länge som helst pga tentor.
Håller tummarna att den väljer att ploppa medans hon är hemma iaf.
 
aja nu har jag gjort en lite update i alla fall. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: