chokechain

Dag 06 – Min dag

Kategori: Allmänt

Kan ta min dag igår eftersom att jag inte gjort någpt idag haha. 

 

Igår Jobbade jag först från kl 7-16, Jag jobbar på hemtjänsten, gillar mitt jobb.
På rasten var jag förbi Emma och My. Alltid lika roligt. Jag och My körde Rockbil osv. 
Efter jobbet brassade jag hem och lagade min exlusiva middag, bytte om och hämtade Ida. Så drog vi på våran ridlektion som förövrigt var AWESOME. Efter den åkte jag hem och bastade med markus, sen kollade vi Hem till Midgård innan vi somnade. 

Och påtal om att rida. GUD vad jag känner att jag verkligen valt rätt sak att syssla med. De är så otroligt roligt att lära sig nya saker, och vi har bästa ridläraren alltså. Jag tänker fortsätta med detta tills jag känner att jag kan så mycket att jag kan köpa egen häst och lära mig mer med den. Här blire inga barn inte, jag vill ha en häst. YEPP!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: